ana sayfa > Minecraft indir > Minecraft 1.7.5 indir

Minecraft 1.7.5 indir

Perşembe, 27 Şub 2014 yorum ekle yorumlara git

Merhaba sevgili Minecraft severler,

Bildiğiniz gibi yaklaşık 1.5 ayı geçik süredir Minecraft 1.7.4 ile devam ediyoruz. Minecraft şirketi Mojang yaptığı yeni güncelleme ile Minecraft 1.7.5’i yayına soktu. Bununla birlikte pek çok özelliği de oyuna getirdi.

İşte yeni gelen özelliklerden bazıları ;

Minecraft Realms mini oyun desteğiyle beraber eklenmiştir.
Server performansı ve buglarla ilgili düzeltme çalışmaları yapıldı.
Yeni özellikler eklenen Minecraft Realms, pek çok ülke için ön plana atılmıştır.

Başlıca Minecraft Realms ülkeleri şunlardır ; Norveç, Finlandiya, Danimarka ve İzlanda’dır.
Minecraft 1.7.5 sürümü ile daha stabil bir Minecraft oynamak amaçlanmıştır. Bundan sonra donmadan, daha düşük sistem özellikleriyle beraber Minecraft dünyasında pek çok şey yapabileceğiz.

Bununla birlikte Minecraft şirketi Mojang, oyun içinde Minecraft resim çekmek için geliştirilen Snapshot özelliğinin daha iyi bir konuma getirildiğini belirtmiştir.1.8 güncellemesiyle daha performans veren bir konuma getirilen snapshots, artık daha kullanışlı olacak.

OYUNU SATIN ALMAK İÇİN : https://minecraft.net/store/minecraft

ya da DEMO Sürümünü İndirebilirsiniz : Tıklayın

  1. gökhan
    Cumartesi, 22 Mar 2014 zamanında 11:32 | #1

    admın nezamn çıkacak 1 ay oldu hadı

  2. Enes
    Pazar, 23 Mar 2014 zamanında 12:19 | #2

    Iyi olduğuna inanıyorum

  3. Pazartesi, 24 Mar 2014 zamanında 16:47 | #3

    ya acaba bende açılırmı wın 8 de açıl cevap

    • admin
      Pazartesi, 24 Mar 2014 zamanında 18:23 | #4

      Denemeden kesin bir şey söylemek imkansız.

  4. kartal bjk
    Pazartesi, 31 Mar 2014 zamanında 16:34 | #5

    nasıl yuklicez linkte ne yazıyorr????

    • admin
      Cumartesi, 12 Nis 2014 zamanında 03:17 | #6

      yorumları okuyup, az çok bilgi edinebilirsiniz.

  5. Pazartesi, 07 Nis 2014 zamanında 09:18 | #7

    admin hadi bir sürü minecraft yükledim hepsi teamextreme playsonoyuncu.umudum sizsiniz sadece tek sürümlü bulabilirseniz sevinicem onlara mod yüklenebiliyo da ondan

  6. deniz
    Çarşamba, 09 Nis 2014 zamanında 20:47 | #8

    Denedim oldu cok guzel

  7. emirrrr
    Pazar, 13 Nis 2014 zamanında 20:21 | #9

    nasıl indircemmmmmmmmmmmmmmmm
    admin

    • admin
      Pazartesi, 14 Nis 2014 zamanında 00:58 | #10

      Not (indirme işlemini yapamayanlar içindir) : Bc.vc(link alt taraftadır) sitesine girdikten sonra yukarıdan ‘5 saniye sonra Reklamı Geç’ diyin. Turbobit.net ile indireceksiniz. Turbobit’e bağlandıktan sonra ‘Regular Download veya Normal İndirme ‘ diyiniz. Reklamı ‘Çarpı butonuna basarak kapatın.’ Açılır sekmeleri de kapatınız. ‘Güvenlik kodunu’ yazıp ‘Download’ butonuna tıklayın. 59 saniye bekledikten sonra ‘dosya indir veya file download’ diyip indiriniz.

  8. zekeriya
    Perşembe, 01 May 2014 zamanında 14:45 | #11

    allah razı olsun senden efe

  9. Onur
    Pazar, 11 May 2014 zamanında 16:23 | #12

    admin saol denedim oldu.
    Bazı yalancı siteler var hata veriyor artı bilgisayar hızı çöküyor buna göre dikkatli davranın arkadaşlar.

  10. Cuma, 13 Kas 2015 zamanında 20:41 | #13

    nerden indiriliyo

  11. duru
    Pazar, 17 Nis 2016 zamanında 11:20 | #14

    abi nereden indiricez

  1. şimdilik geri bağlantı yok